U skladu s čl. 76. Zakona o zaštiti potrošača trgovac Accredo d.o.o. potrošaču dostavlja sljedeću
POTVRDU O SKLOPLJENOM UGOVORU
Naziv i sjedište trgovca: Accredo d.o.o., Zasadbreg 243, 40311 Lopatinec, OIB: 23377137880, tel. +385 (0) 40 364 720, email: shop@accredo.hr
Predmet ugovora: opis artikla s maloprodajnom cijenom nalazi se u dokumentu „Potvrda narudžbe“ koja je poslana kupcu zajedno s ovom potvrdom o sklopljenom ugovoru.
Troškove prijevoza, dostave ili poštanskih usluga za robu koju potrošač naruči korištenjem sredstava daljinske komunikacije snosi potrošač za narudžbe unutar teritorija Republike Hrvatske. Robu naručenu na Accredo Web Shop-u isporučujemo na područje Republike Hrvatske ali i izvan granica RH unutar 5 radnih dana.
Cjenik dostave:
dostava do 2 kg – 4,61€
dostava do 5 kg – 5,08€
dostava do 10 kg – 5,64€
dostava do 15 kg – 7,40€
dostava do 20 kg – 9,29€
dostava do 25 kg – 11,41€
dostava do 30 kg – 11,41€
dostava do 40 kg – 13,91€
dostava do 50 kg – 16,41€
dostava do 60 kg – 18,91€
dostava do 70 kg – 21,41€
dostava do 80 kg – 23,91€
dostava do 90 kg – 26,41€
dostava do 100 kg – 28,91€
dostava do 110 kg – 31,41€
dostava do 120 kg – 33,91€
dostava do 130 kg – 46,41€
dostava do 150 kg – 41,41€
* primjera radi 1 karton kuglica teži 7 kg
* dostava subotom je 50% skuplja
Robu naručenu sredstvima daljinske komunikacije potrošač je dužan platiti pouzećem, kreditnom karticom, uplatom na račun.
Naručenu robu moguće je platiti na 3 načina:
pouzećem
uplatom na žiro račun
kreditnom karticom na POS uređaju u sjedištu tvrtke
Naručenu robu Accredo d.o.o. će isporučiti potrošaču putem dostavne službe.
Potrošač može jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora ili po njegovom primitku, bez navođenja razloga.
Pravo na jednostrani raskid ugovora počinje teći od datuma isporuke tj. od datuma za osobno preuzimanje pošiljke.
Da bi ostvario pravo na jednostrani raskid, potrošač mora obavijestiti trgovca o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj će navesti svoje podatke (ime, prezime, adresu, broj telefona te adresu elektroničke pošte) ili može koristiti obrazac za jednostrani raskid ugvora koji se nalazi na mrežnoj stranici trgovca, ovdje.
U slučaju jednostranog raskida ugovora elektroničkim putem trgovac će bez odgađanja poslati potrošaču potvrdu o primitku izjave o raskidu.
Povrat novca će biti izvršen tek nakon što trgovcu roba bude vraćena. Povrat novca bit će izvršen uplatom na račun potrošača.
Ukoliko potrošač koristi svoje pravo na jednostrani raskid, snositi će troškove povrata.
Smatra se da je potrošač izvršio svoju obavezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošalje ili preda robu trgovcu, odnosno dostavnoj službi koju je trgovac ovlastio za primanje robe.
U slučaju da je roba koju potrošač vraća oštećena i nije za daljnju prodaju trgovac nije obavezan prihvatiti povrat takve robe.
Potrošač ima pravo podnijeti pritužbu – pisani prigovor putem pošte na adresu: Accredo d.o.o., Zasadbreg 243, 40311 Lopatinec ili na e-mail: shop@accredo.hr. Accredo d.o.o. odgovorit će na pritužbu u roku od 15 dana od dana primitka.
Potrošač je sukladno dostupnim mu predugovornim obavijestima slanjem narudžbe izričito potvrdio da ispunjenje ugovora započinje uz njegov izričiti prethodni pristanak te da je obaviješten o pravu na jednostrani raskid ugovora, da su mu upute i obrazac za jednostrani raskid ugovora dostupni na mrežnoj stranici trgovca, te se smatra da su mu predane, kao i da prihvaća odredbe predočenih mu predugovornih obavijesti kao sastavni dio ugovora o kupnji.
Kupac nema pravo na raskid Ugovora u slučajevima propisanim člankom 86. Zakona o zaštiti potrošača ako po specifikaciji naruči proizvod.
Kupac ima pravo na povrat proizvoda, na teret prodavatelja u slučaju :
Kada je isporučen proizvod koji nije naručen;
Kada je isporučen oštećeni proizvod.
Kada isporučen proizvod koji ima materijalne nedostatke.
Trgovac jamči potrošaču sva prava vezana uz odgovornost za materijalne nedostatke koja mu Zakonom o obveznim odnosima i Zakonom o zaštiti potrošača pripadaju.
Potrošač je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od najviše osam dana od primitka pošiljke.
U slučaju sudskog spora vezanog za Opće uvjete poslovanja i ugovore o kupoprodaji nadležan je stvarno nadležni sud u Varaždinu uz primjenu hrvatskog prava.